
Wirginia Weronika Wrzesińska
Psycholog, terapeuta ręki, trener umiejętności społecznych i psychospołecznych, trener Sensoplastyki 1st., trener i coach biznesu, konsultant w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie, właściciel Centrum Szkoleniowo-Terapeutycznego SENS.
Wirginia Weronika Wrzesińska

Posiada duże doświadczenie w zakresie pomocy psychologicznej, od 2012 r. regularnie prowadzi konsultacje i poradnictwo psychologiczne indywidualne, dla par/małżeństw w kryzyzie, rodzin, dzieci i młodzieży. Doświadczenie także w pracy z trudną młodzieżą (projekty psychologiczne dla OHP w Tarnowie oraz wspólpraca z wychowawcą z Zakładu Poprawczego w Tarnowie).
Studia magisterskie (kierunek: psychologia) ukończone na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Uprawnienia do prowadzenia badań psychologicznych i diagnozowania zachowania oraz udzielania pomocy psychologicznej. Ponadto uczestniczka Studium Psychoterapii metodą psychologii procesu prowadzonym przez Instytut Psychologii Procesu w Warszawie.
Posiada przygotowanie pedagogiczne (ukończony kwalifikacyjny kurs pedagogiczny ukończony w 2015 r.). Ukończone szkolenie z zakresu diagnozy i terapii ręki I i II st. jak również certyfikaowany Trener Sensoplastyki 1 st.
W 2015 r. ukończyła Studium Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie organizowane przez Instytut Psychologii Zdrowia PTP (120h) oraz Terapię osób z uzależnieniami behawioralnymi (36 h) organizowane przez Krajowe Biuro ds. Przeciwdziałania Narkomanii. Często pracuje jako konsultant w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie.
Posiada bogate doświadczenie trenerskie (ponad 3000 godzin na sali szkoleniowej), w tym również dla nauczycieli i kadry menedżerskiej w oświacie (ponad 300 godzin) oraz z zakresu zarządzania (m.in. od 3 lat prezes Stowarzyszenia Psychologii, Edukacji i Rozwoju Osobistego "Kropla Słońca", od 2014 roku właściciel Centrum Sens).
W 2010 roku ukończona Szkoła Trenerów i Coachów Biznesu KONTRAKT (łączny wymiar kursu 196 godzin). Od 2008 roku uczestniczyła w wielu kursach i szkoleniach doskonalących umiejętności psychologiczne, menedżerskie, trenerskie oraz coachingowe (ponad 700 godzin szkoleniowych). Od 2010 r. pracuje jako trener i coach biznesu.
Katarzyna Kupiec

Studia magisterskie z pedagogiki opiekuńczej i pracy socjalnej ukończone na Akademii Świętokrzyskiej w Kielcach.
Studia podyplomowe z:
- interwencji kryzysowej i pomocy psychologiczno-pedagogicznej ukończone na Akademii Świętokrzyskiej w Kielcach,
- wychowania do życia w rodzinie ukończone na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie.
- Obecnie w trakcie studiów podyplomowych z socjoterapii na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie.
Od 9 lat pracuje z dziećmi i młodzieżą na różnym etapie rozwojowym( od przedszkolaków po młodzież ze szkoły średniej).
Ma doświadczenie zarówno w pracy w instytucjach oświatowych , jak i placówkach opiekuńczo-wychowawczych.
Przeprowadziła szereg zajęć i warsztatów dla uczniów gimnazjum( integracyjnych, profilaktycznych i interwencyjnych). Prowadzi również szkolenia dla nauczycieli.
Katarzyna Kruk

mgr pedagogiki- specjalność społeczno-opiekuńcza ukończone na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie, pedagog i wychowawca. Ukończyła również studia podyplomowe z zakresu zintegrowanej edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej na Małopolskiej Szkole Wyższej w Brzesku. Posiada kompetencje Lidera społecznego w ramach przebytego cyklu szkoleń projektu „Młodzi- aktywni Mieszkańcy Małopolski”, wieloletni działacz na rzecz młodzieży w Katolickim Stowarzyszeniu Młodzieży Diecezji tarnowskiej. Animator zabaw dla dzieci i młodzieży. Zaangażowana w działania profilaktyczne oraz terapeutyczne związane z przeciwdziałaniem przemocy w szkole, przemocy rówieśniczej oraz cyberprzemocy.
Kursy i szkolenia
- Kurs „Poradnictwo edukacyjno- zawodowe dla wybranych grup uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (marzec 2016 r. – do nadal)
- Szkolenie „ABC współpracy z wolontariuszami” – uzyskanie certyfikatu dla koordynatora wolontariatu. Szkolenie zorganizowane przez Stowarzyszenie Regionalne Centrum Wolontariatu w Krakowie w ramach projektu „ Wolontariat ma sens” ( październik 2015r. )
- Kurs „Dziecko w sieci” z zakresu tematyki bezpieczeństwa dzieci i młodzieży w Internecie (styczeń 2015 r.)
- Cykl szkoleń w ramach projektu „Młodzi- aktywni Mieszkańcy Małopolski” w tym nabycie kompetencji Lidera Społecznego (2013 r.)
- Szkolenie „Metody aktywizacji młodzieży w placówkach opiekuńczo- wychowawczych” organizowane przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie (06.11.2012r. i 07.12.2012r.)

Agnieszka Biedroń
Pedagog, oligofrenopedagog, arteterapeutka, mediatorka, koordynatorka działań edukacyjnych dot. przeciwdziałania przemocy skierowanych do dzieci, młodzieży i rodziców.
Agnieszka Biedroń

Pedagog, oligofrenopedagog, arteterapeutka, mediatorka, koordynatorka działań edukacyjnych dot. przeciwdziałania przemocy skierowanych do dzieci, młodzieży i rodziców.
Ukończyła pedagogikę przedszkolną i wczesnoszkolną oraz pedagogikę specjalną - oligofrenopedagogikę z terapią przez sztukę na Małopolskiej Szkole Wyższej. Obecnie studiuje na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim resocjalizację z elementami mediacji sądowych.
Od 4 lat zawodowa związana z przedszkolami.
Prowadzi szkolenia oraz spotkania edukacyjne w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie, rówieśniczej, cyberprzemocy przeznaczone dla dzieci, młodzieży i rodziców.
Współpracuje ze Stowarzyszeniem Psychologii, Edukacji i Rozwoju Osobistego "Kropla Słońca" jako koordynator ds. akcji społecznych.
W poszukiwaniu swojej drogi szkoliła się i szkoli nadal w wielu kierunkach, od kursów doszkalających przez technika reklamy aż po szkolenie medialne.

Anna Cholewiak
Logopeda, filolog polski, wychowawca z kilkuletnim stażem pracy, także wykładowca studiów stacjonarnych i podyplomowych w zakresie logopedii i filologii polskiej.
Anna Cholewiak

Ukończyła filologię polską ze specjalnością nauczycielską i logopedią na Uniwersytecie Pedagogicznym im. KEN w Krakowie.
Aktualnie jest doktorantką w Zakładzie Neurolingwistyki Uniwersytetu Pedagogicznego.
Od 6 lat prowadzi zajęcia logopedyczne z dziećmi z różnymi zaburzeniami mowy: alalia, afazją, autyzmem, oligofazją.
Od 2015 roku wykładowca akademicki na studiach stacjonarnych i podyplomowych na kierunku logopedia, gdzie prowadzi zajęcia z Rozwoju mowy i języka dziecka oraz Gramatyki opisowej języka polskiego.
Dla doskonalenie swoich umiejętności regularnie uczestniczy w wielu kursach, szkoleniach, warsztatach i konferencjach naukowych, m.in. w:
- Konferencji Naukowej „Podstawy badawcze, dydaktyczne i diagnostyczno-terapeutyczne w logopedii”, 2015;
- I Interdyscyplinarnej Międzynarodowej Konferencji: „Wychowanie i edukacja XXI wieku. Trwałość i zmiany. Pytania o rodzinę”, 2015;
- Konferencji Naukowej „NOWA LOGOPEDIA. Diagnoza i terapia osób starszych”, 2015;
- Konferencji Psycholingwistycznej „(Nie)Kompetencje językowe – ujęcie lingwistyczne, psychologiczne i interdyscyplinarne”, 2016;
- Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej „Problemy i zadania współczesnego językoznawstwa XII. Język wczoraj, dziś i jutro”, 2016;
- Konferencji Naukowej „Szkoła i rodzina. Współpraca i dialog”, 2016.
Udział w konferencjach nie tylko pozwala na podnoszenie kwalifikacji, ale i na dzielenie się wynikami własnych badań prowadzonych nad tempem wypowiedzi dziecięcych.
Zainteresowania: wczesna diagnoza zaburzeń komunikacji językowej, tempo wypowiedzi dziecięcych, pozawerbalne zachowania komunikacyjne.

Anna Rogowska-Niekowal
Psycholog, mediator, psychoterapeuta i coach POP pracuje w nurcie psychologii zorientowanej na proces (POP).
Anna Rogowska-Niekowal

Psycholog, mediator, psychoterapeuta i coach POP pracuje w nurcie psychologii zorientowanej na proces (POP), absolwentka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie o kierunku psychologia, specjalność – psychoprofilaktyka.
Doświadczenie zawodowe w dziedzinie: poradnictwa, konsultacji psychologicznych, terapii indywidualnej i małżeńskiej oraz diagnozowania. Czteroletnie doświadczenie w pracy w interwencji kryzysowej, oświacie oraz działaniach rozwojowych.
Prowadziła szkolenia, warsztaty psychoedukacyjne, terapeutyczno-rozwojowe dla różnych grup odbiorców: zarówno dla dzieci, młodzieży jak i dorosłych (ponad 200 godzin).
W swojej pracy wykorzystuje wiele metod terapeutycznych, w tym arteterapię, logoterapię, analizę transakcyjną.
Zainteresowania: rozwój osobisty człowieka, potencjał w nim tkwiący i jego możliwości tworzenia siebie.
Nieustannie podnosi swoje kwalifikacje szkoląc się u polskich jak i zagranicznych nauczycieli. Od 2010r. związana z Instytutem Psychologii Procesu w Warszawie we współpracy z Process Work Institute w Portland OR oraz Research Society for Process Oriented Psychology w Londynie i Zurychu (Dwuletnie Studium Psychoterapii metodą Psychologii Zorientowanej na Proces, Roczny Kurs Coachingu we współpracy z Deep Democracy Institute w Portland OR, Roczne Studium Rozwiązywania Konfliktów i Pracy ze Światem w Relacjach metodą Psychologii Zorientowanej na Proces,).