
Wirginia Weronika Wrzesińska
Psycholog, terapeuta ręki, trener umiejętności społecznych i psychospołecznych, trener Sensoplastyki 1st., trener i coach biznesu, konsultant w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie, właściciel Centrum Szkoleniowo-Terapeutycznego SENS.
Wirginia Weronika Wrzesińska

Posiada duże doświadczenie w zakresie pomocy psychologicznej, od 2012 r. regularnie prowadzi konsultacje i poradnictwo psychologiczne indywidualne, dla par/małżeństw w kryzysie, rodzin, dzieci i młodzieży. Doświadczenie także w pracy z trudną młodzieżą (projekty psychologiczne m.in. dla OHP w Tarnowie oraz współpraca z wychowawcą z Zakładu Poprawczego w Tarnowie).
Studia magisterskie (kierunek: psychologia) ukończone na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Uprawnienia do prowadzenia badań psychologicznych i diagnozowania zachowania oraz udzielania pomocy psychologicznej. Ponadto uczestniczka Studium Psychoterapii metodą psychologii procesu prowadzonym przez Instytut Psychologii Procesu w Warszawie.
Posiada przygotowanie pedagogiczne (ukończony kwalifikacyjny kurs pedagogiczny ukończony w 2015 r.). Ukończone szkolenie z zakresu diagnozy i terapii ręki I i II st. jak również certyfikowany Trener Sensoplastyki 1 st. Ukończone szkolenie w zakresie Treningu Umiejętności Społecznych.
W 2015 r. ukończyła Studium Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie organizowane przez Instytut Psychologii Zdrowia PTP (120h) oraz Terapię osób z uzależnieniami behawioralnymi (36 h) organizowane przez Krajowe Biuro ds. Przeciwdziałania Narkomanii. Często pracuje jako konsultant w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie.
Posiada bogate doświadczenie trenerskie oraz z zakresu zarządzania:
- od 2008 r. prowadzi szkolenia i warsztaty dla osób dorosłych z zakresu umiejętności "miękkich": interpersonalnych, sprzedaży, komunikacji oraz zarządzania (dla sektora bankowego, administracji, ośrodków pomocy społecznej)
- od 2010 r. prowadzi szkolenia, kursy i warsztaty dla nauczycieli, pedagogów, psychologów i kadry menedżerskiej w oświacie z zakresu umiejeęności wychowawczych, interpersonalnych, komunikacji, form terapii i rozwijania dzieci i młodzieży (wspólpracuje z Ośrodkami Doskonalenia Nauczycieli, prowadzi szkolenia online i stacjonarne dla placówek oświatowych w całej Polsce)
- w latach 2010-2017 prezes Stowarzyszenia Psychologii, Edukacji i Rozwoju Osobistego "Kropla Słońca", od 2014 roku właściciel Centrum Sens, od 2025 organ prowadzący dla Niepublicznego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli "Akademia SENS".
W 2010 roku ukończona Szkoła Trenerów i Coachów Biznesu KONTRAKT (łączny wymiar kursu 196 godzin). Od 2008 roku uczestniczyła w wielu kursach i szkoleniach doskonalących umiejętności psychologiczne, menedżerskie, trenerskie oraz coachingowe (ponad 700 godzin szkoleniowych). Od 2010 r. pracuje jako trener i coach biznesu.
Prywatnie matka dwóch synów.

Beata Sobczyk
Trenerka higieny cyfrowej, certyfikowana edukatorka cyfrowego dobrostanu oraz edukatorka rodziców, specjalistka w zakresie profilaktyki e-uzależnień oraz świadomego korzystania z technologii w rodzinie.
Beata Sobczyk

Prowadzi szkolenia, webinary i konsultacje dla rodziców, nauczycieli oraz firm, pomagając zrozumieć, jak budować zdrowe nawyki cyfrowe i wspierać dzieci oraz nastolatki w świecie nowych technologii.
Równocześnie wspiera rodziców w wyzwaniach okresu dojrzewania ich dzieci. Pomaga budować relacje z nastolatkami oparte na szacunku, zaufaniu i współpracy. Specjalizuje się w komunikacji i zarządzaniu trudnymi emocjami.
Autorka e-booków „Cyfrowe wychowanie. Jak wprowadzić dzieci w świat internetu i pierwszego telefonu” i „Jeśli nie szlaban, to co? Jak nauczyć nastolatki odkładania telefonu”.
Twórczyni kursów online z zakresu higieny cyfrowej oraz rozwijania kompetencji wychowawczych dla rodziców nastolatków.
Popularyzatorka świadomego wychowania – prowadzi edukacyjne konto na Instagramie i kanał na YouTube, gdzie dzieli się praktycznymi wskazówkami dla rodziców. W swojej pracy łączy wiedzę z doświadczeniem ze współpracy z rodzinami i własnym (prywatnie mama dwójki nastolatków). Jej misją jest wspieranie rodzin i przywracanie im spokoju – za Jane Nelsen wierzy, że w ten sposób buduje się lepszy świat. Pracuje przede wszystkim w oparciu o Pozytywną Dyscyplinę, Self-Reg i Dialog Motywujący.
Prywatnie mama dwójki nastolatków.
Katarzyna Kupiec

Studia magisterskie z pedagogiki opiekuńczej i pracy socjalnej ukończone na Akademii Świętokrzyskiej w Kielcach.
Studia podyplomowe z:
- interwencji kryzysowej i pomocy psychologiczno-pedagogicznej ukończone na Akademii Świętokrzyskiej w Kielcach,
- wychowania do życia w rodzinie ukończone na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie.
- Obecnie w trakcie studiów podyplomowych z socjoterapii na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie.
Od 9 lat pracuje z dziećmi i młodzieżą na różnym etapie rozwojowym( od przedszkolaków po młodzież ze szkoły średniej).
Ma doświadczenie zarówno w pracy w instytucjach oświatowych , jak i placówkach opiekuńczo-wychowawczych.
Przeprowadziła szereg zajęć i warsztatów dla uczniów gimnazjum( integracyjnych, profilaktycznych i interwencyjnych). Prowadzi również szkolenia dla nauczycieli.

Anna Rogowska-Niekowal
Psycholog, mediator, psychoterapeuta i coach POP pracuje w nurcie psychologii zorientowanej na proces (POP).
Anna Rogowska-Niekowal

Psycholog, mediator, psychoterapeuta i coach POP pracuje w nurcie psychologii zorientowanej na proces (POP), absolwentka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie o kierunku psychologia, specjalność – psychoprofilaktyka.
Doświadczenie zawodowe w dziedzinie: poradnictwa, konsultacji psychologicznych, terapii indywidualnej i małżeńskiej oraz diagnozowania. Czteroletnie doświadczenie w pracy w interwencji kryzysowej, oświacie oraz działaniach rozwojowych.
Prowadziła szkolenia, warsztaty psychoedukacyjne, terapeutyczno-rozwojowe dla różnych grup odbiorców: zarówno dla dzieci, młodzieży jak i dorosłych (ponad 200 godzin).
W swojej pracy wykorzystuje wiele metod terapeutycznych, w tym arteterapię, logoterapię, analizę transakcyjną.
Zainteresowania: rozwój osobisty człowieka, potencjał w nim tkwiący i jego możliwości tworzenia siebie.
Nieustannie podnosi swoje kwalifikacje szkoląc się u polskich jak i zagranicznych nauczycieli. Od 2010r. związana z Instytutem Psychologii Procesu w Warszawie we współpracy z Process Work Institute w Portland OR oraz Research Society for Process Oriented Psychology w Londynie i Zurychu (Dwuletnie Studium Psychoterapii metodą Psychologii Zorientowanej na Proces, Roczny Kurs Coachingu we współpracy z Deep Democracy Institute w Portland OR, Roczne Studium Rozwiązywania Konfliktów i Pracy ze Światem w Relacjach metodą Psychologii Zorientowanej na Proces,).