Ukończyła filologię polską ze specjalnością nauczycielską i logopedią na Uniwersytecie Pedagogicznym im. KEN w Krakowie.
Aktualnie jest doktorantką w Zakładzie Neurolingwistyki Uniwersytetu Pedagogicznego.
Od 6 lat prowadzi zajęcia logopedyczne z dziećmi z różnymi zaburzeniami mowy: alalia, afazją, autyzmem, oligofazją.
Od 2015 roku wykładowca akademicki na studiach stacjonarnych i podyplomowych na kierunku logopedia, gdzie prowadzi zajęcia z Rozwoju mowy i języka dziecka oraz Gramatyki opisowej języka polskiego.
Dla doskonalenie swoich umiejętności regularnie uczestniczy w wielu kursach, szkoleniach, warsztatach i konferencjach naukowych, m.in. w:
- Konferencji Naukowej „Podstawy badawcze, dydaktyczne i diagnostyczno-terapeutyczne w logopedii”, 2015;
- I Interdyscyplinarnej Międzynarodowej Konferencji: „Wychowanie i edukacja XXI wieku. Trwałość i zmiany. Pytania o rodzinę”, 2015;
- Konferencji Naukowej „NOWA LOGOPEDIA. Diagnoza i terapia osób starszych”, 2015;
- Konferencji Psycholingwistycznej „(Nie)Kompetencje językowe – ujęcie lingwistyczne, psychologiczne i interdyscyplinarne”, 2016;
- Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej „Problemy i zadania współczesnego językoznawstwa XII. Język wczoraj, dziś i jutro”, 2016;
- Konferencji Naukowej „Szkoła i rodzina. Współpraca i dialog”, 2016.
Udział w konferencjach nie tylko pozwala na podnoszenie kwalifikacji, ale i na dzielenie się wynikami własnych badań prowadzonych nad tempem wypowiedzi dziecięcych.
Zainteresowania: wczesna diagnoza zaburzeń komunikacji językowej, tempo wypowiedzi dziecięcych, pozawerbalne zachowania komunikacyjne.